Kvarner newsletter / broj 12

Godina 2009.
Kvaliteta i bogatstvo sadržaja u prvom planu

Turisti koji su godinama vjerni Kvarneru, a takvih je doista mnogo, u 2009. godini bit će svjedoci daljnjeg napretka u kvaliteti i razvoju turističke usluge te njezinu obogaćivanju. To su, uostalom, i glavni ciljevi turističke politike ove regije za 2009. godinu, zahvaljujući kojima će ona i nadalje te svakim danom sve više biti regija u kojoj je sve podređeno užitku.

Prema procjeni Turističke zajednice Kvarnera, u 2009. godini regiju će posjetiti više od 2,2 milijuna gostiju, što je jednako prošlogodišnjim turističkim rezultatima. Također se očekuje i ponavljanje prošle godine dostignutih 11,25 milijuna noćenja. Takva očekivanja, koja se s obzirom na ekonomsku recesiju i njezine posljedice na turizam smatraju realnima, podupire činjenica da turistički djelatnici u 2009. godini teže daljnjem unapređenju ionako visoke kvalitete turističkih usluga. Naime, u programu rada Turističke zajednice Kvarnera za 2009. godinu zacrtane glavne aktivnosti su – izgradnja brenda Kvarnera, poboljšanje konkurentnosti i kvalitete destinacije te produljenje turističke sezone s ciljem cjelogodišnjeg poslovanja. Također je namjera otvaranje novih tržišta i tržišnih segmenata, zaštita brojnih komparativnih prednosti destinacije itd.

Kvarner je prostor prekrasne i raznolike prirode, gdje se u neposrednoj blizini nalazi jedinstvena ponuda otoka, priobalja i gorja, odredište duge turističke tradicije, autohtone gastronomije i raznolikih sadržaja. Stoga će i 2009. godina – sinergijskim djelovanjem turističkih zajednica i turističkih agencija, hotelskih kuća i svih koji nude druge vrste smještaja i usluga – biti u znaku stvaranja sadržaja koji jamče užitak, razonodu, rekreaciju i opuštanje.