Kvarner newsletter / broj 15

17. FESTO
Kriza kao poticaj

Kriza kao komunikacijski poticaj tema je 17. Festivala tržišnog komuniciranja FESTO 2009. godine, koji se od 21. do 23. svibnja održava u Opatiji, poznatom kongresnom i turističkom središtu.

Trodnevni skup, kojem već tradicionalno prisustvuje oko tisuću sudionika, organizira Hrvatski oglasni zbor kao krovna udruga hrvatske industrije tržišnih komunikacija i Clavis kao producentska tvrtka FESTO-a. Inozemni i hrvatski stručnjaci će tijekom trodnevnog skupa pokušati dati odgovore na pitanja koja nameće aktualni gospodarski i ukupni trenutak: tko će nestati, tko opstati, a tko nastati?

Poseban poziv organizatori upućuju tvrtkama i institucijama koje posluju u turizmu i za turizam u Hrvatskoj i u zemljama u okruženju te pritom nagrađuju najkreativnije i najoriginalnije radove industrije hrvatskog tržišnog komuniciranja. Prijave radova za natjecateljski dio traju do 5. svibnja.

17. FESTO održava se u kongresnom centru Grand hotela 4 opatijska cvijeta.