Kvarner newsletter / broj 23

Kvarner
Raznolikost je lijepa – novi slogan turizma Kvarnera

Raznolikost je lijepa! Za one koji još nisu bili na Kvarneru novi je slogan njegova turizma najizravnija pozivnica da ga posjete i provjere. Oni koji su već ovdje bili i upoznali kvarnersko priobalje, otoke i šumovitu unutrašnjost znaju: raznolikost Kvarnera doista je itekako lijepa!

Turističku ponudu Kvarnera određuje iznimno lijepo priobalje, otoci, kao i šumovita unutrašnjost te duga turistička tradicija, pa ova regija – kako je to definirano i Strateškim marketinškim planom turizma Kvarnera – ima razvijenu ponudu aktivnog odmora, poslovnog, sportskog, soft adventure, nautičkog i kulturnog turizma. Njihovo daljnje jačanje trajna je zadaća turističkih djelatnika ove regije, što je početkom listopada potvrđeno usvajanjem Strateškog marketinškog plana turizma Kvarnera 2009-2015. godine. Plan se temelji na dugoj turističkoj tradiciji, prirodnim pretpostavkama i aktualnim trendovima, jer Kvarner je idealno odredište za odmor na moru u glavnoj sezoni, ali i u drugim godišnjim dobima, kao i za odmor u gorskim i ruralnim područjima. Za poslovne turiste tu su velike mogućnosti organizacije kongresnih skupova, team-building programa i insentiva. U sklopu zdravstvenog turizma duge tradicije i prirodnih pretpostavki uz stručne kadrove bogata je wellness ponuda, ponuda thalasso terapije te medicinskih programa. Ovo je područje idealno za sve koji žele uživati u planinarenju i hodanju, biciklizmu i ronjenju ili traže odredište za sportske pripreme. Poseban je segment ponude nautički turizam, u sklopu kojega nautičare očekuju moderni nautički centri te prekrasna priroda koji plovidbu čine pravim užitkom i doživljajem. U Kvarner se također dolazi zbog vjerskog turizma. Za što god se od ponuđenog odlučili, Kvarner je i regija bogate ponude festivala i manifestacija, kulturnih programa i spomenika te prekrasnih gradova u kojima se nudi zabava, odmor, obilazak kulturno-povijesnih znamenitosti i drugi sadržaji. Snažan je motiv za dolazak, ali i užitak boravka bogata enološka i gastronomska ponuda.

Svaka se mikroregija može pohvaliti i nekim svojim specifičnim turističkim proizvodima pa je cilj novog Strateškog marketinškog plana kvarnerskog turizma još snažnija promocija upravo tih različitosti. Tako će se, primjerice, Opatijska rivijera još snažnije promovirati kao rivijera luksuza, finoće, kulture i dobrog života. Područje grada Rijeke turistima će biti predstavljeno kao pulsirajuće, otvoreno, nekonvencionalno središte Kvarnera, a cijelo Hrvatsko primorje kao rivijera visoke energije, zdravog sportskog i mladenačkog duha. Otok Krk prozvan je zabavnim “srcem” Kvarnera koje podjednako hrani tijelo, dušu i um, Rab je poznat kao “smaragdni otok”, Lošinj kao “otok vitalnosti”, Cres kao ekološka oaza Kvarnera, a prostrano područje Gorskog kotara kao mjesto unutrašnjeg mira i ravnoteže inspirirane čistom prirodom.

Široka je lepeza ponude snažan magnet za turiste te izazov za upoznavanje ove jedinstvene turističke regije, čiju ćete marketinšku ponudu odsad prepoznavati i po novom vizualnom identitetu, ali i sloganu koji na Kvarneru ima nedvojbene dokaze: “Raznolikost je lijepa.”