Kvarner newsletter / broj 27

TZ Malog Lošinja
Kreativni razvoj lošinjskog arhipelaga

Kako bi turistima ponudili još bolju, kreativniju, dinamičniju i kvalitetniju ponudu, čelnici Turističke zajednice Malog Lošinja pokrenuli su početkom ožujka bogat program razvoja destinacije. Uvijek poznato malološinjsko gostoprimstvo od sada postaje još vidljivije…

Lošinjski turistički djelatnici kao i stanovnici koji su neposredno vezani za turističku ponudu i usluge otoka Lošinja od početka ožujka mogu sudjelovati u nizu edukativnih programa s ciljem razvoja kreativne destinacije, čemu se na tom kvarnerskom otoku uvelike teži. Glavni pokretači programa su čelnici Turističke zajednice Malog Lošinja koji su osmislili niz predavanja, radionica i prezentacija utemeljenih na održivom razvoju, otočkoj baštini, kvalitetnijoj usluzi i suvremenim načinima turističke promocije.

Programi razvoja kreativne destinacije namijenjeni su svima koji su na bilo koji način uključeni u turističku ponudu ili će tek biti dio turističke ponude. Osmišljeni su tako da na zanimljiv, dinamičan i edukativan način upute sudionike na niz elemenata neophodnih za snažniji razvoj kvalitetne usluge.

Već su započele brojne edukativne radionice – od učenja jezika, predavanja o uređenju suvremenog interijera u privatnom smještaju do vođenja kulturnih tura po otoku te upoznavanja s poznatom otočkom Adrianovom miomirisnom kuhinjom.

U sklopu toga održana je i dvodnevna radionica na temu “Kako biti drugačiji i napraviti razliku na tržištu”, a predavači su bili profesori i djelatnici zagrebačkog Centra za razvoj osobnosti.
Cilj te radionice bilo je motiviranje sudionika za potrebe snažnijeg razvoja turističke organizacije usmjerene na gosta i visokokvalitetnu uslugu. Stoga su na njoj utvrđene polazišne osnove u uslužnoj utrci te ključne strategije za razvoj i povećanje konkurentnosti, podizanje svijesti i motiviranje djelatnika zaduženih za pružanje visokokvalitetne usluge. Od brojnih savjeta polaznici su poučeni o kompetencijama motiviranog i učinkovitog djelatnika, piramidi izvrsnosti te načinima kako uslužnost postaje pokretač svih aktivnosti.

U planu su i edukativni programi o e-marketingu, psihologiji gosta, analizi zadovoljstva gostiju te stručne edukacije za somelijere i kreativnu kuhinju, a sve s ciljem da se već ove ljetne sezone turisti na otoku osjećaju još zadovoljnijima.