Kvarner newsletter / broj 29

Otok Lošinj
Neprekidna komunikacija s gostima

Koliko su promidžba i dobar PR iznimno važna stavka u turističkom poslovanju dokazuje otok Lošinj, odnosno virtualne stranice Turističke zajednice grada Malog Lošinja koje bilježe vrtoglavi porast broja posjetitelja i sve više fanova na Facebooku; u skladu s tim ovo se ljeto očekuje znatno više turista nego lani.

Web stranice svakodnevno ažurirane novim informacijama, događanjima i turističkim programima, ciljano usmjerene promotivne akcije i interaktivne pozivnice za odmor na “Otoku vitalnosti” karakteristike su web promocije kojom djelatnici Turističke zajednice grada Malog Lošinja svakodnevno privlače sve veći broj posjetitelja – virtualnih, ali i onih pravih. Pokazuje to da promocija destinacije koja se ponosi bogatom i iznimno atraktivnom turističkom ponudom danas više ne može bez modernih alata kao što je promidžba na internetu. Nije to, naravno, ništa novo, no kada se u godinu dana broj virtualnih posjetitelja poveća za gotovo 50 posto, znak je da promidžbena “priča” ide u dobrom smjeru.

Niz je i drugih pokazatelja uspješne promocije web stranica TZ grada Malog Lošinja. Stranica na Facebooku nazvana “Lošinj – otok vitalnosti” danas već broji oko 7800 obožavatelja, a službene je stranice u prva četiri mjeseca ove godine posjetilo čak 120 tisuća posjetitelja. I ne samo to – svaki se posjetitelj na stranicama u prosjeku zadržava oko pet minuta, što je za pretragu virtualnog svijeta prilično dugo i pokazuje da je njihov sadržaj vrlo zanimljiv i bogat te će vjerojatno privući i mnoge prave turiste.

Da će njihov izbor biti pravi i donijeti im ugodan odmor i dobru zabavu jamči bogat kalendar događanja. U gradu se, naime, gotovo svaki dan nešto događa – od različitih kulturnih manifestacija, koncerata, kazališnih predstava, scensko–povijesnih spektakala, prikaza važnih trenutaka lošinjske povijesti i tradicije, umjetničkih i gastronomskih izložbi do sportskih događanja... čemu treba dodati i stalne turističke programe po kojima je taj otok prepoznatljiv. Jedan od njih je cjelogodišnji projekt lošinjskog Miomirisnog vrta, tu je i najnoviji program Lošinjskim jedrima oko svijeta, zatim sadržaji vezani uz najpoznatijeg stanovnika Lošinja – brončanog Apoksiomena, te niz drugih jednako atraktivnih programa. Sve to samo je mali dio turističke ponude jer otok ima i niz drugih zanimljivosti namijenjenih svim generacijama, željama, navikama i afinitetima.