Kvarner newsletter / broj 3

Turizam do 2015.
Kako do cilja?

Strateški marketinški plan kvarnerskog turizma za razdoblje od 2008. do 2015. godine – koji je operacionalizacija marketinškog okvira Glavnog plana razvitka turizma Kvarnera 2005.-2015. godine – pred sve sudionike u turističkom razvoju regije postavlja odgovorne zadaće.

Zadaća je Strateškog marketinškog plana, čija je izrada povjerena stručnjacima Instituta za turizam, definiranje marketinškog okvira za postizanje ciljeva turističkoga gospodarstva. Glavni među ciljevima su produljenje turističke sezone, povećanje profitabilnosti turističkoga gospodarstva, otvaranje novih turističkih tržišta te poboljšanje kvalitete usluga ulaganjem u suprastrukturu i razvitak ljudskih potencijala.

Potkraj siječnja u Opatiji je za predstavnike turističke ponude Kvarnera održana prva prezentacija toga projekta. Planirana su i dodatna tri kruga prezentacija te rasprava s predstavnicima najznačajnijih nositelja turističke ponude Kvarnera (javni sektor, gospodarstvo i drugi). Završetak izrade projekta očekuje se tijekom narednih šest mjeseci.

Kako bi se otvorila mogućnost najšire razmjene ideja i mišljenja o temama vezanim uz turistički marketing Kvarnera, na adresi:  http://kvarner.forumotion.com/index.htm otvoren je Internet Forum. Link na Internet Forum može se pronaći i na stranicama Turističke zajednice Kvarnera www.kvarner.hr.