Kvarner newsletter / broj 33

Novi vizualni brending Kvarnera
U pregledima najboljeg svjetskog dizajna!

Rješenje novog vizualnog brendinga Kvarnera od početka pojavljivanja na svjetskoj dizajnerskoj sceni dobilo je same pohvale – objavljeno je na stranici designboom.com, istaknuto u knjizi “Logolunge” i izloženo na velikom međunarodnom bijenalu grafičkog dizajna u Brnu.

Novo rješenje vizualnog brendinga Kvarnera, koje se temelji na povijesnoj prepoznatljivosti sjecišta četiriju važnih prometnih pravaca, dobilo je ovih dana iznimno vrijedne pohvale svjetskih dizajnera. Rješenje koje je izradio tim hrvatske dizajnerske agencije Bruketa&Žinić OM objavljeno je nedavno na jednoj od vodećih svjetskih on-line publikacija za dizajn i arhitekturu designboom.comu. Osim toga, odabrano je i za objavu u knjizi “Logolounge”, jednoj od najprodavanijih godišnjih publikacija uglednog svjetskog izdavača Rockport koji redovno prati najnovije trendove u dizajnu vizualnog identiteta.

Rješenje je, osim toga, bilo izloženo i na nedavno završenom 24. međunarodnom bijenalu grafičkog dizajna u Brnu, a trenutno je i dio velike izložbe hrvatskog dizajna 2010. u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt.

Kako je već spomenuto, novi vizualni brending i slogan temelje se na povijesnoj prepoznatljivosti Kvarnera kao sjecišta četiriju prometnih pravaca, a s obzirom na to da i sam naziv Kvarnera u sebi nosi asocijaciju na tu kvadralnu, navigacijsku i prostornu orijentiranost, izvorište novog identiteta počinje upravo s prepoznatljivim simbolom ruže vjetrova. Riječ je o dobro poznatom simbolu koji u sebi obuhvaća pojmove navigacije, četverostrane prostorne orijentacije i smjerova vjetrova. No, taj je simbol bio samo polazišna točka dizajnerske razrade novog slikovnog motiva, koji je iz ruže vjetrova razložen na jednostavne geometrijske vizualne elemente što jednostavnim oblicima i bojama tvore svojevrstan “toolbox” za daljnji razvoj identiteta cijele regije kao i svakog njezinog pojedinog dijela.

Priču o razradi novog vizualnog rješenja brendinga i identiteta Kvarnera pokrenula je lani Turistička zajednica Kvarnera. Natječaj je proveden u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom, a rješenje kreativnog tima agencije Bruketa&Žinić OM prošle je jeseni proglašeno najboljim. Priznanje svjetskih dizajnerskih stručnjaka dokaz da je Kvarner zaista dobio najbolje moguće rješenje.