Kvarner newsletter / broj 35

Mali Lošinj
Izišao imidž-katalog za 2011. godinu

Osjetite, udahnite, pogledajte, okusite, dotaknite i osluhnite – tako glasi poruka kojom Turistička zajednica Malog Lošinja zove u goste turiste svojim novim katalogom za 2011. godinu.

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja izdala je novi imidž-katalog kojim će se u 2011. godini predstavljati na sajmovima i prezentacijama diljem Hrvatske i svijeta. Uz naglasak na komparativne prednosti otoka Lošinja, koji – zbog njegovih prirodnih karakteristika i na njima temeljene turističke ponude – zovu otokom vitalnosti, u suradnji s turističkim agencijama, hotelima i kampovima osmišljeni su kvalitetni i sadržajni paket-aranžmani koji na lošinjski arhipelag pozivaju tijekom cijele godine. Uz fotografije koje “dokumentiraju” prirodne ljepote lošinjskog arhipelaga, domaćini pozivnicu potkrepljuju i vrlo konkretnim dokazima: zrak je prve kategorije i bogat je aerosolima te je prava aromaterapija na otvorenom, prirodno i kulturno naslijeđe vrlo je bogato, a lošinjska kuhinja pravi je gastronomski užitak. Na pet otoka lošinjskog arhipelaga ukupno je 220 kilometara uređenih staza, a akvatorij je pogodan za ronjenje i plovidbu. Tijekom godine na lošinjskom se otočju održava čak 250 raznih manifestacija te koncerata klasične glazbe, modernog jazza, pop i rock taktova i elektronske glazbe koje izvode domaći i strani izvođača.

Inače, imidž-katalog je tiskan na hrvatskom, engleskom, njemačkom, talijanskom i slovenskom jeziku u ukupnoj nakladi od 50.000 primjeraka.