Kvarner newsletter / broj 38

Zračna luka Rijeka
Nove linije na Zračnu luku Rijeka

Program udruženog oglašavanja na Krk donosi letove s pet udaljenijih avio tržišta

Od sredine travnja do sredine listopada Kvarner će dva puta tjedno, ponedjeljkom i petkom, biti povezan s Londonom i Stockholmom zrakoplovima niskotarifne aviokompanije Ryanair. Ugovor je potpisan na pet godina. Prodaja i rezervacija karata za letove između Zračne luke Rijeka, smještene u Omišlju na otoku Krku, te londonskog aerodroma Stansted i stockholmskog Skavsta službeno je započela 4. veljače.

Uz nove linije Ryanaira, prema Zračnoj luci Rijeka i ove će godine prometovati zrakoplovi kompanije Air Berlina iz Stuttgarta, Kölna i Münster/Osnabrücka te Croatia Airlinesa kojim će na Kvarner pristizati gosti iz Londona.

Iako službeni red letenja za nadolazeću sezonu još uvijek nije konačno definiran, postoje optimistične naznake ponavljanja suradnje s još nekoliko međunarodnih aviokompanija koje su i lani dovodile putnike. To su kompanije Helvetic čiji su zrakoplovi prometovali na relaciji Zürich–Rijeka–Zürich, Norwegian Air Shuttle na relaciji Oslo–Rijeka–Oslo i Danube Wings-VIP Air s kojom su u Rijeku dolazili gosti iz slovačkog grada Košica.

Lani je ostvareno i nekoliko važnih čarter linija iz Tel Aviva, Vilniusa i Rige, a ove je godine uspostavljena suradnja s još nekoliko kompanija. Tako će tvrtka Skandjet povezivati Kvarner sa skandinavskim tržištem linijama iz Stockholma i Göteborga. Kompanija Smartlynx Airlines u suradnji s turoperatorom Novatours otvara linije iz Rijeke za Rigu, UralAirlines u suradnji s turoperatorom Ascentravel za Moskvu, a uspostavljaju se i avioveze S.C. Compania Nationala de Transporturi Aeriene Taroma s Bukureštom. Očekuje se da će tim linijama na Kvarner stići oko 30.000 gostiju.

Osim petogodišnjeg ugovora o suradnji između Zračne luke Rijeka i low cost aviokompanije Ryanair za isto je razdoblje dogovorena i suradnja o promociji Kvarnera na web stranicama te kompanije koje dnevno posjećuje oko šest milijuna ljudi iz cijeloga svijeta.

Vrijednost udruženog oglašavanja je 250 tisuća eura godišnje, a troškove će zajednički snositi Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Primorsko-goranske županije, Turistička zajednica grada Rijeke, Grad Rijeka te Primorsko-goranska županija.