Kvarner newsletter / broj 44

Jadranka Grupa
Upravljanje kvalitetom i okolišem po najvišim standardima

Malološinjska tvrtka Jadranka Grupa, u čijem sastavu djeluju Jadranka hoteli d.o.o., Jadranka trgovina d.o.o., Jadranka kampovi d.o.o., Kamp Slatina d.o.o. te Jadranka d.d., uspješno je provela recertifikaciju sustava upravljanja kvalitetom i okolišem te nastavlja s radom u skladu s certifikatima ISO 9001:2008 te ISO 14001:2004.

Nakon što je tijekom svibnja provedena nova revizija certifikata ISO 9001:2008 te ISO 14001:2004, malološinjska tvrtka Jadranka Grupa nastavlja raditi u skladu s obaveznim smjernicama sustava upravljanja kvalitetom i okolišem. Važna je to informacija za turiste jer u sastavu Jadranka Grupe djeluju poznate lošinjske tvrtke Jadranka hoteli d.o.o., Jadranka trgovina d.o.o., Jadranka kampovi d.o.o., Kamp Slatina d.o.o. te Jadranka d.d.

Vijest o uspješnoj reviziji certifikata za upravljanje kvalitetom ISO 9001:2008 te upravljanje okolišem ISO 14001:2004, dobivenima 2008. godine, stigla je sredinom srpnja.

Važnost ISO certifikata za članice Jadranka Grupe ne očituje se samo u dokazu kvalitete nego i u tome što njima svjesno, vođeni smjernicama sustava, dugoročno ulažu u poboljšanje usluga i zadovoljstvo gostiju, klijenata, zaposlenika i lokalne zajednice Malog Lošinja. S obzirom na to da Mali Lošinj domaća, a sve češće i svjetska javnost prepoznaje kao pravu prirodnu netaknutu i ljekovitu oazu, certifikat dobrog upravljanja okolišem dodatno dokazuje postojeću, ali i dugoročnu viziju rada. Naime, od uspostave sustava ISO 14001:2004 prije tri godine sve tvrtke u sastavu Jadranka Grupe značajno su unaprijedile postupke usmjerena na zaštitu okoliša, posebno u dijelu selektiranog prikupljanja otpada te kontrole vode i plinova. No, to je naravno, samo mali dio onoga što je, prema obvezama certifikata kao i planovima Uprave tvrtke Jadranka Grupa, učinjeno na podizanju ukupne kvalitete ne samo turističke ponude nego i kvalitete življenja u Malom Lošinju.