Kvarner newsletter / broj 50

Svečano otvoren
Novi dizajn TIC-a i nova brošura Rijeke

Iako već nekoliko mjeseci djeluje na novoj adresi, na Korzu 14, preseljeni TIC grada Rijeke ovih je dana, nakon pomnog “šminkanja” i novog marketinškog dizajna, svečano otvorio vrata, a promotivnu priču o turističkom gradu Rijeci odnedavno prati i nova turistička brošura.

Turističko-informativni centar grada Rijeke, koji je nedavno preseljen na novu, atraktivniju lokaciju, turiste dočekuje s nizom iznenađenja – novim vizualnim identitetom grada, obogaćenom ponudom… TIC se nalazi na najprometnijem gradskom šetalištu – na adresi Korzo 14.

Kako bi turiste već samim ulaskom u TIC upoznali s najvažnijim riječkim kulturnim i povijesnim znamenitostima te manifestacijama, slike s takvim motivima dominiraju prostorom. Slike će se s vremenom mijenjati kako bi prostor bio informativan, zanimljiv i originalan. Osim toga, u prostoru će sigurno biti zapažen i novi logo grada Rijeke kojim započinje projekt usuglašavanja vizualnog identiteta Kvarnera kao jedinstvene regije. Novi znak potpisuje najpoznatija hrvatska marketinška agencija “Bruketa & Žinić”, obilježavaju ga tri riječke boje kao i moto “Različitost je lijepa” – u skladu s logotipom Kvarnera. TIC je na usluzi stranim i domaćim turistima te građanima Rijeke s detaljnim informacijama o gradu, raznovrsnim brošurama, vodičima kao i ostalim informativnim materijalima. U njemu se mogu kupiti i ulaznice za razna događanja u gradu. Turistički informativni centar također nudi mogućnost kupnje suvenira s oznakom “Izvorno riječko” i “Osobita kvaliteta”.

Šarenilu boja i riječkih motiva pridružila se i nova, cjelovita priča grada – brošura u izdanju agencija Atlas. Riječ je o iznimnom izvoru informacija jer se na šezdesetak stranica po prvi put promiče bogata cjelovita turistička priča grada Rijeke. Brošura je prvenstveno namijenjena inozemnim gostima i turistima koji grad žele doživjeti u cijelosti. Izdana je u pet jezičnih izdanja – engleskom, njemačkom, talijanskom, španjolskom i hrvatskom, te nudi veliki izbor programa, atrakcija, tematskih ruta i priča, a sve s ciljem promocije grada kao samostalne destinacije sa zanimljivom ponudom za višednevni boravak.